طراحی لوگو بسیار مهم است. آیا تا کنون یک شرکت و یا یک کسب و کار موفق که لوگو و نماد تجاری نداشته باشد، دیده اید؟
نه. هیچ موردی نخواهید یافت.
یک آرم تأثیر عمده ای در چگونگی درک مشتریان از برند شما دارد.
بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید آرم شما برجسته باشد.
اما چگونه به آنجا می رسید؟
نترس! این راهنمای مفید به شما همه چیزهایی را برای طراحی لوگوی مناسب برای شما و تجارتتان می آموزد.
از تعریف هویت لوگو تجاری خود و درک آنچه در یک لوگوی عالی ایجاد می شود، تا انتخاب های مناسب در طراحی و حرکت در روند طراحی را انجام دهید، برای یادگیری چگونگی طراحی یک آرم بخوانید.
این یک راهنمای کامل و جامع برای طراحان لوگو و شرکت های سفارش دهنده است.
در اینجا مهمترین مراحل طراحی لوگو آمده است: ممکن است از خود بپرسید: چگونه می توانم آرم خود را طراحی کنم؟
این مراحلی است که شما باید دنبال کنید:
درک کنید که چرا به یک آرم نیاز دارید هویت برند خود را تعریف کنید الهام بخش برای طراحی خود باشید مسابقه یا سفارش را بررسی کنیدسبک طراحی خود را انتخاب کنید نوع مناسب آرم را پیدا کنید به رنگ توجه کنید تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید با طراح خود ارتباط برقرار کنید گزینه های آرم خود را ارزیابی کنید چه کاری نباید هنگام طراحی یک آرم انجام دادطراحی آرم خود را با نام تجاری خود ادغام کنید ۱٫ چرا به یک آرم نیاز دارید و چرا باید عالی باشد
یک آرم کامل و طراحی هویت برند برای آفیس ، طراحی شده توسط nnorth تجارت واقعاً مانند دوستیابی است – شما در تلاش هستید مشتری های مناسب را جذب کنید و آنها را به عشق و علاقه خود با لوگو تجاری پاشنه بلند کنید.
بنابراین از نماد خود به عنوان تصویر موجود در پروفایل خود بیابید.
این همان چیزی است که باعث می شود افراد علاقه مند شوند و سعی کنند اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند (یا انگشت خود را به سمت چپ بکشید زیرا شما برای آنها نیستید).
بنابراین شما می خواهید به نظر می رسد بهترین خود را، درست است؟
نماد شما تأثیر زیادی روی اولین تصوری که کسب و کار شما می خواهد بگذارد:
این اطلاعات را به مشتریان شما در مورد نام تجاری شما می دهد و به آنها اطلاع می دهد که آیا این برای آنها مناسب است.
از آنجا که لوگوی شما یک بخش اساسی از برند شماست، می خواهید مطمئن شوید که این کار به خوبی انجام شده است. تمام مواد لوگو تجاری شما آرم شما را بر روی آنها قرار خواهد داد.
یک طراحی لوگو عالی و حرفه ای نه تنها توانایی برقراری ارتباط با آنچه را که می خواهید را برقرار کنید. این همچنین یک برداشت اول خوب خواهد بود و به شما کمک می کند تا از رقابت کنار بیایید.
۲٫ هویت نام تجاری خود را تعریف کنید
طراحی لوگوی قهوه مخصوص بومی توسط ساوا استوئیک . شما می خواهید که لوگوی شما شخصیت برند شما ارتباط برقرار کند. و برای انجام این کار ، ابتدا باید بفهمید که شخصیت اصلی برند شما چیست.
هنگامی که شما یک ایده روشن در مورد آنچه شما را منحصر به فرد می داند و بوگو شما در مورد همه چیز است، انتخاب گزینه های طراحی برای تکمیل و تکمیل آن برای شما بسیار ساده تر خواهد بود.
در اینجا سؤالاتی وجود دارد که می توانید از خودتان بپرسید ، تا به هویت برند خود برسید :
چرا این تجارت را شروع کردیم؟ اعتقادات و ارزشهایی که به عنوان یک شرکت برای ما مهم است چیست؟ چه کاری بهتر از هر کس دیگری انجام می دهیم؟ چه چیزی ما را خاص می کند؟ اگر ما می توانستیم لوگو خود را به سه کلمه توصیف کنیم، آنها چه می شدند؟ سه کلمه ای که ما می خواهیم مشتریان برای توصیف ما از آنها استفاده کنند چیست؟ ۳٫ الهام بخش برای طراحی خود باشی سخت ترین بخش طراحی می تواند جستجوی الهام بخش لوگو باشد.
خوشبختانه ما نکاتی را برای شما به دست آورده ایم که این کار را بسیار آسان می کند.
با طوفان مغزی شروع کنید
طراحی لوگو برای ایده آل توسط brandformed® . شاید شما یک فرد مفهومی باشید و دوست دارید با جمع آوری ایده های کلامی شروع کنید. یک جلسه مناسب برای طوفان مغزی می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما نیاز دارید تا ظاهر خود را کمرنگ کنید و احساس کنید که در حال دستیابی هستید. در اینجا سه مرحله وجود دارد که به شما در ترسیم ایده های خلاقانه کمک می کند:
۱٫ قوانین طوفان مغزی را دنبال کنید: طوفان مغزی در مورد بیرون رفتن همه ایده ها (حتی آنهایی که واقعاً بد هستند) و نوشتن آنها است.
حتی یک ایده وحشتناک می تواند گفتگو را برانگیزد که به یک راه حل نبوغ منتهی می شود.
۲٫ مانند مخاطبان خود فکر کنید: لیستی از کلماتی را تهیه کنید که لوگو شما را توصیف می کند و چگونه می خواهید آن را درک کنید. مانند یک فرد در جمعیت شناسی هدف خود فکر کنید و همیشه به یاد داشته باشید که چه چیزی برای آنها مهم است.
۳٫ همه را درگیر کنید: طوفان مغزی یک نفر خوب است ، اما تنها تنوع باعث می شود که جادو اتفاق بیفتد.
افرادی را از هر بخش یا حتی دوستان و شرکای تجاری در میان بگذارید.
هرچه چشم اندازهای بیشتر ، بهتر باشد.
لوگو برای Crypto Caveman طراحی شده توسط Virtuoso
لوگو برای سفر شیرین که توسط تری بوگارد طراحی شده است
وقتی صحبت از طوفان مغزی برای آرم شما می شود ، از فکر کردن در جعبه و کمی متفاوت بودن نترسید. ببینید که چگونه لوگوهایی مانند آنهایی که برای Crypto Caveman و شیرین سفر هوشمندانه ایده هایی را ترکیب می کنند که وماً با آنها ارتباطی نخواهید داشت – مانند Cryptocur ارزها و غارنوردان یا زنبور عسل و سنجاق روی نقشه؟ این گزینه های اصلی آرم به آنها کمک می کند تا شخصیت خود را بیان کنند و از جمع ایستادگی کنند.
یک هیئت مدیره خلق و خوی درست کنید اگر فرد بصری هستید ، هیئت مدیره خلق و خوی ممکن است ابزاری مناسب برای الهام گرفتن از شما باشد. شما می توانید با بریدن و پین کردن تصاویر چاپی یک صفحه واقعی ایجاد کنید یا یک دیجیتالی درست کنید ( Pinterest در اینجا انتخاب بدیهی است).
نگران نباشید، تمام تصاویری را که احساس می کنید به آنها جلب کنید ، می توانید آرمهای دیگر ، ترکیب رنگها ، تصاویر یا گرافیک های دیگر، وحشی شوید!
خواهید دید ، هیئت مدیره خلق و خوی شما منعکس کننده چه سبکی و ویژگیهای طراحی شما در هر زمان و بدون تغییر است. برای شروع به مکان خوبی نیاز دارید؟
آرم برای Simply Rooted طراحی شده توسط Virtuoso
لوگو برای Rugged توسط KaWolfram طراحی شده است
به این فکر کنید که چگونه می توانید شغل شما در آرم شما تجسم شود. به سادگی ریشه همه چیز در مورد غذاهای محلی ، پایین زمین است و لوگوی پرنعمت آنها کاملاً منعکس کننده آن است که با سبزیجات ریشه ای شده با دست کشیده شده است.
اگر در جستجوی زیبایی شناسی مشابه هستید ، هیئت مدیره خلق و خوی شما ممکن است شامل تصاویری از آرمهای پرنعمت ، تصاویر دست ساز و اشکال و رنگهای ارگانیک باشد.
یا نگاهی بیندازید که چگونه آرم Rugged هویت ناهموار” برند خود را در یک علامت کلمه جسورانه و خشن به تصویر می کشد ، اما همچنان شامل یک پرشعر لوکس و دارای یک اثر طلای بازتابی است.
صفحه خلق و خوی شما این امکان را به شما می دهد که همه این عناصر را به هم بچسبانید.
۴٫ مسابقه را بررسی کنید بهترین مکان برای کش رفتنایده ها را قرض بگیرید؟ رقابت شما!
ببینید چه چیزی در آنجا وجود دارد ، چه چیزی با مخاطبان شما خوب است و از آنچه باید دوری کنید. در حالی که مشاغل دیگر را غافلگیر کرده اید ، به این فکر کنید که چه چیزی آنها را از شما متفاوت می کند و چگونه می توانید بر این تفاوت ها در طراحی لوگو خود تأکید کنید.
مطمئن باشید که خود را به وضوح از رقابت خود جدا می کنید. اگر تمام مشاغل دیگر در صنعت شما به صورت تک رنگ در حال گذر هستند، شاید شما باید از رنگ خاصی استفاده کنید تا از آن استفاده کند.
اگر هر کس دیگری سنتی باشد، شاید یک آرم جالب و مدرن توجه شما را به خود جلب کند.
۵ ترند طراحی گرافیکی در سال ۲۰۲۰
یک آرم حسابداری کلاسیک برای Orthrus Ventures که توسط Genovius طراحی شده است
یک آرم حسابداری مدرن برای Tidy Finance که توسط minimalexa طراحی شده است
یک آرم حسابداری سرگرم کننده و سبکی برای HotToast که توسط کاتبان طراحی شده است
سه آرم حسابدار فوق و نحوه ارتباط شخصیت های برند خود را بررسی کنید. لوگوی شیر برای Orthrus Ventures کلاسیک و قابل اعتماد است، در حالی که لوگوی Tidy Finance مدرن و جالب به نظر می رسد.
با این حال، اگر شما از آنچه می خواهید سرگرم کننده و قابل دسترسی باشید، اجازه دهید Hot Toast با رنگ روشن و تصویر غریب خود از شما الهام بخشد.
۵- سبک طراحی خود را انتخاب کنید اکنون که ایده کاملی از نام تجاری خود دارید و احساس الهام می کنید ، وقت آن است که ترجمه آن را به طراحی شروع کنید. در اینجا عناصر مختلف زیادی وجود دارد ، از رنگ ، شکل و گرافیک گرفته تا تایپوگرافی. جدا کردن هر مؤلفه و کارهایی که می تواند برای آرم شما انجام دهد ، به شما کمک می کند تا قدم به قدم کارها را انجام دهید ، نه اینکه از یکباره به کل طراحی دچار مشکل شوید.
هنگامی که به لوگوی خود فکر می کنید، اولین کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب طراحی زیبایی برای برند شما است.
هیچ سبکی وجود ندارد که برای همه مناسب باشد ، فقط آنچه برای برند شما مناسب است.
یک لوگو کلاسیک و بی موقع برای Wolfcrest که توسط eLyateh طراحی شده است کلاسیک آرم های مرسوم، مد روز می توانند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشند، اما می توانند به سرعت منسوخ شوند. یک سبک کلاسیک به شما قدرت ماندگاری بهتری می دهد و می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان وسیع تری کمک کند.
این زیبایی شناسی آن را ساده نگه می دارد و به دنبال پالت های رنگی، گرافیکی یا فونت ها نیست. یک سبک کلاسیک به مردم می گوید شما قابل اعتماد هستید و به زمین هستید.
یک آرم پرنعمت جالب برای کافه Timber که توسط ساوا استوئیک طراحی شده است یکپارچهسازی با سیستمعامل یا پرنعمت است به همین دلیل پرنعمت و طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل شده اند وجود دارد در روند برای مدتی در حال حاضر. آنها فوراً شما را به یاد گذشته می اندازند و احساسات عاشقانه دلتنگی را برانگیخته اند.
یک آرم پرنعمت به مشتریان می گوید که تاریخ برای شما مهم است و هر آنچه می فروشید درست انجام می شود.
آرم های پوشیده و نشان داده شده دستی در پالت های قهوه ای و بژ رنگی زیبایی این زیبایی را تکمیل می کند.
یک آرم هندسی فوق العاده مدرن و ساده برای Ultra که توسط artigma طراحی شده است مدرن و مینیمالیستی در طراحی لوگو برندها غالباً سبکی تمیز و مینیمالیستی را انتخاب می کنند تا بتوانند چقدر تازه و مدرن باشند. این سبک از فضای سفید زیادی، جزئیات جزئی و خطوط ساده استفاده می کند که اغلب منجر به آرم های براق و جفت شده می شوند.
یک سبک مینیمالیستی و مدرن به مشتریان خود نشان می دهد که لوگو شما به روز است ، خنک است و می داند چه چیزی حساب می شود.
یک آرم رنگارنگ و غریب برای کاکتوس کاردستی طراحی شده توسط ananana14 سرگرم کننده و دمدمی این یک انتخاب محبوب برای لوگوهای دارای مشتری هدف جوان (یا جوان با قلب) است. سبک سرگرم کننده و دمدمی تمایل به رنگی و زیبا دارد و غالباً از نمادها یا تصاویر برای ایجاد یک نمایش مثبت و دوستانه استفاده می کند.
به دنبال یک طلسم غریب و یا یک تصویر شیرین بروید تا شخصیت سرگرم کننده برند شما را بدرخشد.
آرم دستی کشیده شده برای Windhort طراحی شده توسط bo_rad دستباف و دستباف سبک دست ساز یک پیام واضح را منتقل می کند:
این لوگو فردی است و از کیفیت دست ساز استفاده می کند.
این سبک در ترکیب با سایر زیبایی شناسی ها، مانند پرنعمت، به خوبی کار می کند تا پیام را به خانه منتقل کند.
اما می توان آن را با سبک های حداقل و سرگرم کننده ترکیب کرد، برای یک ظاهر ساده و پیشرفته یا یک ظاهر روشن و جوانی.
نمی توانید فقط یکی را انتخاب کنید؟ البته این سبک ها بطور متقابل منحصر به فرد نیستند: فقط کافی است آنها را متناسب با نام تجاری خود ترکیب کرده و مطابقت دهید. به عنوان مثال ، نام تجاری شما می تواند همزمان دست ساز و سرگرم کننده باشد ، فقط نگاهی بیندازید که چگونه لوگوی عجیب و غریب و مصور برای Cactting Cactus آن را بیرون می کشد.
۶٫ نوع مناسب آرم را پیدا کنید علاوه بر سبک کلی ، 7 نوع اصلی از آرم وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد آرم خود از میان آنها انتخاب کنید.
می توانید شخصی را انتخاب کنید که متناسب با نام شرکت شما یا به طور کلی زیبایی شناسی باشد، یا آنها را ترکیب کنید تا چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید.
Lettermark برای Mark & Scrib طراحی شده توسط گرافیک mm
Wordmark for One که توسط artigma طراحی شده است
علائم نامه (یا آرم های مونوگرام) آرم های Lettermark می توانند برای ساده کردن آرم شرکت شما بسیار عالی باشند، به خصوص اگر نام شما بسیار طولانی یا سخت باشد به خاطر بسپارید. بسیاری از مشاغل تصمیم می گیرند که طبق مقدماتی بروند، فقط به HP ، CNN یا H&M فکر کنید.
این مونوگرام ها می توانند برای لوگوهای مینیمالیستی عالی باشند ، اما به یاد داشته باشید که آنها در بیان آنچه در مورد شغل شماست ، خیلی خوب نیستند.
کلمات کلیدی (یا آرم ها ) کلمات کلیدی روشی بسیار ساده برای استفاده از نام شرکت شما به عنوان یک آرم است. برای اینکه به آنها شخصیت و ارزش تشخیص دهید ، همه چیز در مورد تایپوگرافی است – فقط کافی است به نماد کلمات کلیدی ONE نگاه کنید.
اگر نام تجاری خوبی برای نام تجاری خود بدست آورده اید ، این می تواند بهترین راه برای قرار دادن آن در پیش زمینه باشد.
علامت تجاری برای طوفان طراحی شده توسط Spoonlancer
آرم انتزاعی برای Printy طراحی شده توسط artigma
Mascot for Gadget Mole توسط 3AM3I طراحی شده است
علائم نقاشی (یا نمادهای آرم) علائم نمادی یا نمادهای آرم همان چیزی است که وقتی می شنویم کلمه آرم” به آن فکر می کنیم. آنها تصاویر نمادین هستند که به راحتی قابل تشخیص هستند و نشانگر برند شما با یک تصویر هستند.
می توانید چیزی ساده یا پیچیده تر انتخاب کنید ، اما حتماً نمادی را انتخاب کنید که ارتباط بی نظیری با برند شما ایجاد کند.
اغلب اوقات اینها با یک کلمه کلیدی جفت می شوند (بله می دانید ، بنابراین مشتریان نام شما را می شناسند … حداقل تا زمانی که از نظر شناخت برند با Apple و Target همسو باشید).
علائم آرم انتزاعی به جای یک نماد قابل تشخیص، علائم آرم انتزاعی اشکال هندسی هستند که ارتباط فوری با یک تصویر موجود برقرار نمی کنند بلکه چیزی کاملاً جدید برای برند شما ایجاد می کنند.
یک علامت آرم انتزاعی باعث می شود تا تجارت شما به نمادی متصل شود که واقعاً برای شما بی نظیر باشد. لوگوی Printy نشان می دهد که چگونه یک نماد انتزاعی مدرن می تواند به نظر برسد، در عین حال شخصیتی زیادی در همان زمان دارد. اگر می خواهید لوگوی انتزاعی شما یک روحیه یا احساس خاصی ایجاد کند، معانی شکل های مختلف هندسی آرم را دریابید .
ماسک ها آرم های طلسم روشی جالب برای شخصیت دادن به برند شما هستند.
آنها غالباً شخصیتهای رنگارنگ و کارتونی هستند که تجارت شما را به روشی مناسب برای خانواده و نزدیک شدن نشان می دهند، مانند اسباب بازی شاد در بالا.
علامت ترکیبی برای Brite Side که توسط ludibes طراحی شده است
آرم Emblem برای Rockwell Lighthouse که توسط Project 4 طراحی شده است
علامت ترکیب یک علامت ترکیبی دقیقاً همان چیزی را می گوید که روی قلع می گوید:
یک نماد را با یک علامت کلمه ترکیب می کند تا یک آرم به راحتی قابل تشخیص بسازد. نام تجاری یا در کنار نماد قرار داده شده است، یا مانند عناصر طنز طراحی شده با آرم Brite Side در عنصر گرافیک یکپارچه شده است.
افراد هر دو عنصر را با لوگو شما مرتبط می کنند ، که به شما امکان می دهد از آنها هم به تنهایی و هم با هم استفاده کنید.
نماد شبیه به علائم ترکیبی ، آرم های نمادین نیز اغلب ترکیبی از عناصر کلمه ای و تصویری هستند. آنها معمولاً از متن هایی تشکیل شده اند که در یک نماد یا یک نماد، مانند نشان ها، مهر و موم یا قفل تشکیل شده اند.
نماد Rockwell Lighthouse نشان می دهد، چگونه این شکل های سنتی می توانند ظاهری بسیار قدیمی و کلاسیک از مدرسه به شما دهند.
۷٫ به رنگ توجه کنید رنگ ها می توانند یک تن از معانی مختلف داشته باشند. روانشناسی در پشت رنگ پیچیده است، اما برای کوتاه نگه داشتن آن ، رنگ ها عواطف و ایده های خاصی به آنها متصل می شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تئوری رنگ، حتماً این راهنمای جامع را در مورد رنگ های آرم و معانی آنها بررسی کنید .
آرم قرمز برای شکارچی مواد غذایی توسط Yo! Design
آرم زرد و نارنجی برای Mynergy توسط Hermeneutic
آرم سبز برای وزغ شهری توسط J_Ivan
آرم آبی برای بطری پیام توسط bo_rad
آرم صورتی و بنفش برای Clara’s توسط Polly_
آرم قهوه ای برای تاریخ های طلایی توسط Zvucifantasticno
قرمز: قرمز مخفف هیجان ، شور و عصبانیت است. این انتخاب عالی است اگر لوگو شما بلند ، جوان است و می خواهد از آن ایستادگی کند. نارنجی: نارنجی بسیار کمتر از قرمز استفاده می شود اما به همان اندازه پر انرژی است. این یک رنگ پر جنب و جوش ، نیرومند و بازیگوش است. زرد: اگر می خواهید در دسترس و دوستانه به نظر برسید ، رنگ زرد انتخاب مناسبی است. این انرژی شاد ، مقرون به صرفه و جوان می بخشد. سبز: سبز بسیار متنوع است و می تواند برای هر لوگو واقعا کار کند. این مخصوصاً برای هرکسی که می خواهد ارتباط با طبیعت برقرار کند مناسب است. آبی: آبی یک انتخاب بسیار کلاسیک و متداول است. آرام و خونسرد است و نماد اعتماد و بلوغ است. بنفش: بنفش می تواند بلیط شما برای لوکس به نظر برسد. بسته به سایه ، بنفش می تواند مرموز ، التقاطی یا نه باشد. صورتی: اگر به دنبال دخترانه هستید ، هیچ چیز بهتر از صورتی نیست. اما این همه نیست! با سایه هایی مانند گل رز پاستیل ، هزار ساله صورتی یا ماژنت نئونی ، صورتی می تواند به آرم شما ظاهری بزرگ و سرد ، اما هنوز جوان و نه بخشد. قهوه ای: قهوه ای ممکن است در ابتدا مانند یک انتخاب رنگ عجیب به نظر برسد ، اما برای آرم های پرنعمت و ناهموار و مردانه کاملاً کار می کند. این می تواند به لوگو شما ظاهری دست ساز ، منحصر به فرد و پیری ببخشد. مشکی: اگر به دنبال ظاهری براق ، مدرن و مجلل هستید ، رنگ مشکی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. اگر می خواهید آن را ساده نگه دارید ، یک آرم سیاه و سفید مینیمالیستی راهی است که باید پیش بروید. وایت: می خواهید لوگوی شما تمیز ، مدرن و مینیمالیستی به نظر برسد؟ از رنگ سفید زیادی در آرم خود استفاده کنید. به عنوان یک رنگ خنثی در ترکیب با تمام رنگ های دیگر کار می کند ، اما لمس تمیز ، جوانی و اقتصادی می افزاید. خاکستری: اگر می خواهید به ظاهری بالغ ، کلاسیک و جدی برسید ، رنگ نهایی است. سایه های تیره تر به نظر می رسد مرموز تر ، در حالی که سایه های سبک تر در دسترس تر هستند. ترکیب رنگ ها
چرخ رنگ
البته نیازی نیست که فقط با یک رنگ یک آرم بچسبانید ، اما می توانید چندین رنگ آرم را با هم ترکیب کنید تا یک داستان کامل از رنگ برند را برای گفتن داشته باشید . برای انتخاب رنگ هایی که با هم خوب کار می کنند ، به چرخ رنگ نگاهی بیندازید.
رنگهای تکمیل کننده مستقیماً از روی چرخ رنگ قرار دارند. آنها بهترین ها را در هر دو رنگ به ارمغان می آورند و ظاهری بسیار پویا ایجاد می کنند. رنگهای آنالوگ روی چرخ نزدیک به یکدیگر قرار می گیرند. اگر می خواهید رنگ های آرم شما هماهنگ باشد ، این موارد به خوبی کار می کنند. رنگ های سه گانه از سه بخش مساوی روی چرخ رنگ ترسیم می شوند. اینها را برای یک اثر تحریک کننده و جسورانه انتخاب کنید.
در آرم Soul Glow مشابه با هم کار کنید تا جلوه ای هماهنگ ایجاد کنید. طراحی شده توسط Dudeowl .
مکمل آبی و نارنجی در این آرم باعث شده هر دو رنگ پر رنگ شوند. طراحی شده توسط onripus .
۸- تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید شما می خواهید یک قلم را انتخاب کنید که آرم شما را تکمیل و تکمیل کند.
4 نوع فونت اساسی وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید تا لوگوی خود را منحصر به فرد جلوه دهید:
یک فونت سریف کلاسیک و زیبا که توسط sonjablue طراحی شده است .
آرم با فونت مدرن بدون sans serif طراحی شده توسط simolio .
قلمهای سریف ببینید چگونه فونت به آرم Avalon جلوه ای شیک و بی انتها می بخشد؟
قلم های سریف می توانند آرم شما را کلاسیک و با کیفیت بالا جلوه دهند. سریف ها پای” کمی در انتهای نامه هستند، که باعث می شود آنها کمی قدیمی تر به نظر برسند.
آنها بسیار متنوع هستند و با هر نوع طراحی عالی به نظر می رسند اما به خصوص با طرح های زیبا ، زیبا یا کلاسیک خوب کار می کنند.
فونت های سری بدون sans قلمهای Sans-serif برای ظاهری مدرن و تمیز مناسب هستند. آنها پاهای کوچک فونت های سری ندارند که باعث می شود بسیار براق و ساده به نظر برسند. این کار برای لوگوهای مدرن بسیار مناسب است ، مانند لوگوی حداقل و جالب Delta Salt در بالا.
یک آرم کشیده شده با فونت اسکریپت طراحی شده توسط دیوانه فلفل .
یک فونت نمایشگر تزئینی که توسط Fe Melo طراحی شده است .
فونت های اسکریپت فونت های اسکریپت یادآور دست نویس است. از قلم های خوشنویسی زیبا گرفته تا اسکریپت های آرام و پایین به زمین ، تنوع بسیار زیادی در آنجا وجود دارد. از آنها استفاده کنید تا آرم شما فردگرایانه تر به نظر برسد ، مانند آرم Moon Rabbit Moon در بالا.
فونت ها را نمایش دهید قلم های صفحه نمایش قلم های تزئینی هستند که بسیار سبک شده اند و واقعاً چشم را به خود جلب می کنند. نگاهی به لوگوی Perfect You در بالا که از یک فونت نمایشگر استفاده می کند، می دهد تا به طراحی جذابیت دهه ۷۰ را نشان دهد.
تایپوگرافی شما می تواند هنگامی که فونت های مختلف آرم را با یکدیگر ترکیب می کنید ، واقعاً قدرتمند شوید . دریابید که چگونه در این راهنما برای انتخاب فونت ها برای نام تجاری خود استفاده می کنید.
عناصر طراحی خود را با هم جمع کنید
طراحی لوگو که هم کلاسیک و هم ظریف است ، توسط vraione طراحی شده است .
شکل انتزاعی رنگارنگ به این آرم ظاهری مدرن و منحصر به فرد می بخشد. طراحی توسط وکتورلا .
اکنون که ایده ای درباره همه عناصر مختلفی که لوگوی شما از آنها تشکیل شده است، دارید، باید مطمئن شوید که آنها با هم کار می کنند.
شما می خواهید آنها را به روشی هماهنگ کنید که هماهنگی برای ایجاد پرشکوه مورد نظر شما باشد.
لوگوی برند Skincare Voany تردیدی درمورد اینکه این یک لوگو زیبا و با کیفیت بالا است ، با استفاده از یک علامت ترکیبی به شکل ارگانیک ، یک فونت سری کلاسیک و یک پالت رنگ قهوه ای و بژ طبیعی است.
از طرف دیگر بازتاب آکادمی با ترکیب یک قلم مدرن با اشکال رنگی و انتزاعی برای ظاهری تازه و منحصر به فرد ، مختل کننده و چشم نواز به نظر می رسد.
۹٫ با طراح خود ارتباط برقرار کنید
یک لوگوی منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای تنها استودیو بلوط توسط فلفل دیوانه . حالا که همه نکات سبک لازم را در نظر گرفته اید ، آماده هستید تا طراحی خود را شروع کنید! روش های زیادی برای دریافت آرم وجود دارد ، بنابراین باید در نظر بگیرید کدام یک برای شما مناسب تر است. آژانس ، مسابقه آرم ، پروژه ۱ به ۱ یا سازنده آرم؟ قیمت های مختلف با کیفیت های مختلف عرضه می شوند و همه گزینه ها جوانب مثبت و منفی خود را دارند. برای بدست آوردن یک نمای کلی از گزینه های خود برای گرفتن آرم ، این مقایسه بهترین روش ها برای طراحی یک آرم را بررسی کنید . اطلاعات بیشتر در مورد چه مقدار طراحی آرم خود را در اینجا باید هزینه .
ممکن است مغرضانه باشیم ، اما فکر می کنیم مسابقه طراحی لوگو بهترین راه برای دریافت لوگو است. برای اینکه مطمئن شوید طراحی شما کاملاً ظهور می شود ، اولین قانون کار با طراح شما برقراری ارتباط واضح است.
نوشتن خلاصه خلاقیت شفاف این فرصت شماست که طراح خود را بشناسید که شما چه کسی هستید و به چه چیزهایی نیاز دارید.
اطمینان حاصل کنید که آنها را به عنوان اطلاعات زیادی در مورد شرکت و سبک خود را که شما می توانید به من بدهید، به طوری که آنها می توانید چیزی واقعا ایجاد منحصر به فرد برای شما.
بعضی اوقات ممکن است کمی به طراح شما اعتماد داشته باشد ، اما سعی کنید از پیشنهادات خودداری کنید. به یاد داشته باشید ، طراح شما متخصص است و از آنچه لوگوی خوبی ایجاد می کند ، احساس خوبی دارد. ارائه بازخورد های دقیق و واضح همان چیزی است که طراحان می توانند درک آنچه دوست دارید را به طراحان می دهد. ممکن است به نظر بی نظیر باشد اما واقعیت دارد: بهترین کار وقتی اتفاق می افتد که شما و طراح شما با هم کار می کنند.
۱۰٫ گزینه های خود را ارزیابی کنید
این آرم توسط ماریس لوپوس تنها یکی از گزینه هایی است که جویس فودز در مسابقه طراحی لوگو خود مجبور به انتخاب بود .
آنها همچنین انتخابی بین این آرم هنری توسط Zvucifantasticno داشتند …
… این آرم مدرن توسط Abda_99 …
… و این آرم دست نویس توسط kapralcev ، و همچنین ۱۵۲ طرح دیگر. مثل انتخاب یک کودک مورد علاقه است!
ارزیابی گزینه های آرم شما دشوار است ، بنابراین از دوستان ، مشتریان بالقوه و همکاران خود بازخورد بگیرید تا در تصمیم گیری به شما کمک کنند.
چی یه لوگو خوب را می سازد؟ یک آرم خوب بلافاصله قابل تشخیص است ، پیام لوگو شما را منعکس می کند و باعث می شود شما از خود ایستادگی کنید.
یک آرم کارآمد حرفه ای به نظر می رسد و یکپارچه با هویت یک برند همخوانی دارد. همچنین یک آرم عالی باید در هر اندازه و هر مکانی که می خواهید از آرم خود استفاده کنید کار کنید.
یک لوگو خوب: منحصر به فرد و متمایز است به یادماندنی است در هر اندازه و هرجای دیگر کار می کند بازتاب هویت برند شما بی انتهاست اما چگونه یک لوگو خوب درست کنیم؟ در اینجا چند سوال کلی وجود دارد که می توانید هنگام ارزیابی گزینه های آرم خود از خود بپرسید:
آیا می توانید بگویید که در ۲ ثانیه چیست؟ آیا مردم فوراً می دانند تجارت شما چه می کند؟ آیا ساده و به یاد ماندنی است؟ آیا مشتریان شما قادر به یادآوری آن خواهند بود؟ آیا همه کاره است؟ آیا می توان آن را بر روی تمام نیازهای برند شما اعمال کرد؟ آیا این زمان بی انتها است یا باید در دو سال دوباره طراحی مجدد انجام دهید ؟ آیا منحصر به فرد است؟ آیا شما را از رقبای خود جدا می کند؟ آیا برای مخاطب هدف شما جذابیت دارد؟ بدیهی است که در صورت فروش لباس کودکان و نیاز به یک آرم ساده که بتوانید بر روی پارچه دوخته شوید، نیازها و انتظارات برند شما برای یک آرم بسیار متفاوت خواهد بود تا اگر شراب پیچیده و پیشرفته ای را با برچسب پیچیده درست کنید، یا برنامه ای با تکنولوژی بالا که بر روی تلفن های مردم زندگی می کند بنابراین فراموش نکنید که در هنگام طراحی لوگو خود، یک قدم به عقب برداشته و تصویر بزرگتر را در نظر بگیرید.
این مربوط به سلیقه شخصی نیست ، بلکه مربوط به مواردی است که برای برند شما بهترین کار را دارد.
۱۱- در هنگام طراحی یک لوگو چه کاری انجام ندهید
این لوگو برای کاکتوس دندانپزشکی قطعاً عمومی نیست. طراحی توسط am121 .
این آرم برای Smart Source کلاسیک و بی موقع است. طراحی توسط SimpleIsGood .
ساده نگه دارید ، مانند این آرم برای Knotte ، طراحی شده توسط gaga vastard .
به کلیشه های صنعت خود تسلیم نشوید. شما یک دندانپزشک هستید ، بنابراین آرم شما نیاز به داشتن دندان در آن دارد؟ قطعا نه. در اینجا نحوه جلوگیری از آرم های عمومی آورده شده است . آن را بیش از حد پیچیده نکنید. سادگی یک آرم به یاد ماندنی (و قابل چاپ) است. سعی نکنید خیلی مرسوم باشید. روندهای خارق العاده ای است ، اما اطمینان حاصل کنید که آرم شما در مدت سه سال به نظر نمی رسد. با یک آماتور نرو. دوست / کارآموز / پسر عموی شما قبلاً از فتوشاپ استفاده کرده است ، بنابراین می توانند مقداری پول پس انداز کنند و لوگوی خود را طراحی کنند؟ فقط نکن ۱۲٫ طراحی لوگو خود را با نام تجاری خود ادغام کنید حالا که می دانید چگونه یک آرم طراحی کنید ، بعد کدام است؟
هنگامی که نماد خود را تهیه کردید ، مبنای ایده آل برای همه کالاهای لوگو تجاری مورد نیاز کسب و کار خود را ایجاد خواهید کرد – خواه کارت ویزیت ، طراحی بسته بندی یا طراحی وب.
با تنظیم لحن سبک ، پالت رنگی ، فونت و ظاهر کلی آن و احساس اینکه آرم شما نقطه شروع وثیقه برند شما است و طراح شما قادر خواهد بود ظاهری یکپارچه برای شما ایجاد کند و دقیقاً مانند آن ، تجارت شما آماده است تا چهره جدید خود را به جهان نشان دهد!
منبع : تیم ترجمه گرافیک پلاس
۵ ترند طراحی گرافیکی در سال ۲۰۲۰ طراحی گرافیکی همواره در حال تغییر هستند و این صنعت یک صنعت پویایی می باشد. به سختی می توان آینده این صنعت را پیشبینی کرد. ولی با قطعیت می توان گفت که ترندهای بیان شده در زیر یک جایگاه ویژه ای در سال ۲۰۲۰ خواهند داشت.
طراحی لوگو – مولفه های جهانی طراحی نشان و نماد طراحی لوگو : درک کنید که چرا به یک آرم نیاز دارید- هویت برند خود را تعریف کنید- الهام بخش برای طراحی خود باشید-مسابقه یا سفارش را بررسی کنید
نمونه کارهای گرافیکی محسن دادخواه سفارش لوگو، پوستر، کاتالوگ، تبلیغات حرفه ای
بازنویسی مقالات اصلی، لطفا نشان دهید، مجددا چاپ شده است: گرافیک پلاس - طراحی لوگو – مولفه های جهانی طراحی نشان و نماد (https://graphist.xyz/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88-%d9%85%d9%88%d9%84%d9%81%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86/)
درباره این سایت