خوشبختانه برای اینکه یک طراح گرافیک باشید ، نیازی به مراجعه به مدرسه طراحی نیست. پایه و اساس خوبی در تاریخچه طراحی ، تئوری و کاربردهای طراحی گرافیکی به شما در رسیدن به زمین در حال اجرا کمک می کند. منابع زیادی وجود دارد که می توانید طراحی گرافیکی را به تنهایی یاد بگیرید. انتظارات خود را در ابتدا زیاد نگذارید ، زیرا سالهای طولانی به مطالعه پرشور می پردازد. شما می توانید آن را انجام دهید هر چند!
اگر دوست دارید طراحی گرافیک را از زمین به بالا ، از طریق مطالعه خود کارگردانی ، بیاموزید ، در این مقاله منابع بزرگی ذکر شده است که شما را با آموزش طراحی خود شروع می کند. همچنین ، حتی اگر شما به مدرسه طراحی بروید ، حداقل سه پنجم تحصیلات شما به صورت خود تحصیلی انجام می شود.
قبل از پرش ، توجه داشته باشید که این پست توسط Envato Market برای شما آورده شده است . اگر مایل هستید از مهارت طراحی خود درامد جانبی کاملی کسب کنید ، می توانید انواع گرافیک را بفروشید یا یاد بگیرید که مضامین سایت را بسازید . این یک راه عالی برای به دست آوردن تجربه واقعی در بازار است. در این مقاله ، پس از تسلط بر اصول اولیه ، به مسیرهای اضافی برای کشف درآمد با مهارت طراحی خود اشاره می کنیم. همچنین می توانید مهارت های خود را به عنوان طراح در استودیوی Envato ارائه دهید.
حالا ، بیایید به آن برسیم!
1. شناخت اصول و نظریه طراحی گرافیک
چند اصل طراحی گرافیکی وجود دارد که هر پروژه ای را که ایجاد می کنید تأثیر می گذارد. دانستن این اصول به صورت مفهومی و یادگیری بکارگیری آنها بطور عملی پایه و اساس آموزش طراحی گرافیک شما را شکل می دهد. بیایید نگاهی به زمینه های اساسی که شما باید مطالعه کنید ، داشته باشیم تا بتوانیم از نقاشی جامعی در طراحی گرافیک برخوردار شوید.

شکل ، فاصله و ریتم
من به یاد دارم که ابتدا این اصول اولیه طراحی را یاد گرفتم ، و در ابتدا آنها بسیار خارجی به نظر می رسیدند. مدتی طول کشید تا با این تکنیک ها راحت شوم. در مدرسه ما یک پروژه مبتدی را انجام دادیم که شامل ترسیم مثلث ها بود ، فقط برای برقراری ارتباط احساسات از طریق قرار دادن ، شکل و فاصله به تنهایی. در زیر منابع خوبی در مورد این اصول آورده شده است.
- اصول طراحی توسط جوشوا دیوید مک کلورگ-ژنو
- طراحی گرافیک چیست؟ بررسی اجمالی ، مبانی اصول طراحی و عناصر طراحی
رنگ ، بافت و تصاویر
شناخت اصول تئوری رنگ مهم است و احساس می کنید که چگونه با رنگ ها کار کنید. رنگ می تواند مناطقی از یک طرح را از صفحه خارج کند یا در پس زمینه فروکش کند. استفاده از بافت می تواند احساس یک طراحی را تقویت کند. در طراحی طراحی چاپ می تواند احساس واقعی کاغذ یا مواد دیگر باشد. تصاویر همچنین می توانند با بافت ترکیب شوند و از رنگ بارگیری شوند. یادگیری چگونگی متعادل کردن این موارد ، کارآیی ظریفی است که به کار می رود و به خوبی کاربرد دارد. در اینجا چند منبع در استفاده از رنگ ، بافت و تصاویر در طراحی گرافیک آورده شده است:
- اصول طراحی رنگ توسط Wucius Wong
- بافت در طراحی گرافیکی
- مبانی طراحی گرافیک
کار با Type
توانایی شما در استفاده از نوع ، یکی از مواردی است که طراحی گرافیک را از سایر حرفه های تصویری متمایز می کند. بخش بزرگی از طراحی گرافیک ، درک تایپوگرافی ، توسعه دانش شما در مورد حروف تایپ و نحوه استفاده از آنها در طراحی شماست. این یک مطالعه مداوم در طول حرفه شما خواهد بود. در اینجا چندین منبع عالی وجود دارد:
- جلوی سرقت گوسفند را بفهمید و نحوه عملکرد آثار اریک اسپایکرمن و EM زنجبیل را بیابید
- کتاب کار تایپوگرافی: راهنمای واقعی در استفاده از نوع در طراحی گرافیکی توسط تیموتی سامارا
- کتاب کار تایپوگرافی: مبانی اولیه تاریخ ، تکنیک ها و هنرهای کیت کلر و سینتیا بویسی اسنایدر
- تفکر با نوع: یک راهنمای مهم برای طراحان ، نویسندگان ، ویراستاران و دانشجویان توسط الن لوپتون
2. ایستادن قوی با یک طرح تاریخی گرافیکی
کتاب فیلیپ مگس (شکل زیر را ببینید) برای هر طراحی گرافیکی ضروری است. باید آن را از روی جلد تا جلد دیگر بخوانید. همچنین ، هرچه بیشتر وقت خود را صرف تحقیق در زمینه هایی می کنید که بیشترین علاقه را به شما دارند. حداقل سه زمینه را انتخاب کنید تا در این زمینه به مطالعه دقیق بپردازید و تا آنجا که می توانید در مورد آنها یاد بگیرید. یکی از مناطق مورد علاقه من Bauhaus است که یک مدرسه طراحی و کاردستی بود و در اوایل قرن بیستم تاسیس شد. موضوع را جذاب می دانم ، به احتمال زیاد به این دلیل که بسیاری از احساسات من را ترکیب می کند: هنر ، طراحی ، تاریخ و آموزش.

- تاریخچه مگس در زمینه طراحی گرافیک توسط فیلیپ ب. مگز و آلستون دبلیو پورویس
- تاریخچه طراحی گرافیک
3. فرایند طراحی گرافیک ، راه حل های مفهومی ، تجربه دنیای واقعی و کاربرد خلاق را درونی کنید
طراحان گرافیک مشکلات بینایی را حل می کنند. نکته اصلی آموزش خود طراحی گرافیک ، درک فرایند حل یک مشکل بصری است. این بدان معناست که از مقابله با خلاصه طراحی استفاده خواهید کرد. شما یاد می گیرید مهارت های مورد مطالعه خود را با حل مشکلات ساختگی ساخت برای شروع کار و تلاش برای حل مشکلات دنیای واقعی و کار با مشتری ، به کار بگیرید.

حل مسئله بصری و مفهومی
حل مسئله بصری و مفهومی هسته اصلی کارهایی است که ما به عنوان طراحان گرافیک انجام می دهیم. مشتری ها با مختصر به ما مراجعه می کنند ، این یک مشکل است که باید حل شود. ممکن است یک شرکت جدید نیاز به ورود به یک بازار خاص داشته باشد و برای شما یک راه حل جامع هویت پیش بیاید. یا ممکن است در یک رومه کار کنید و باید یک صفحه را برای مهلت تعیین کنید. مشکلات بی پایان است و کار شما حل این مسائل است.
مفهوم تصویری چیست؟ خوب این چیزی بیش از یک راه حل تصویری خالص است. این یکپارچه سازی یک گرافیک و یک ایده است ، که برای حل مسئله در متن قرار می گیرد. بیایید به مثال یک آرم نگاه کنیم. این یک علامت تصویری است که بیانگر ایده یک شرکت است ، که در زمینه تمام هویت شرکت ، بازاریابی و تاریخ شرکت ارائه می شود. بیایید به برخی از منابع برای توسعه مهارتهای حل مسئله بصری و مفهومی برای طراحان گرافیک بپردازیم. در نظر داشته باشید اگرچه تمرین مهارت های هنری شما به مهارت های حل مسئله دیداری شما کمک می کند.
- سواد ویژوال: یک رویکرد مفهومی برای حل مسئله گرافیکی توسط جودیت وایلد و ریچارد وایلد
- طراحی گرافیک: مبانی جدید توسط الن لوپتون و جنیفر کول فیلیپس
فرآیند طراحی
یادگیری تحقیق ، ایجاد ریز عکسها ، بهینه سازی طرح ها ، کار کردن با راه حل های بصری در برنامه ها و ارائه به مشتری فقط برخی از اصول اولیه فرایند طراحی است. هر زیر مجموعه از طراحی ممکن است روشی کمی متفاوت داشته باشد و روش کار شما یا شرکتی که برای آن کار می کنید ممکن است کارها را به روشی کمی منحصر به فرد در محیط تولید خود پیاده سازی کند. با این وجود ، اصول اولیه یکسان است. از ابتدا تا انتها با روند طراحی آشنا شوید و در هر مرحله از روند هر پروژه ای که روی آن کار می کنید سریعتر و بهتر عمل کنید.
- تکامل طراحی: کتابچه راهنمای اصول طراحی اولیه که در طراحی معاصر توسط تیم سامارا به کار رفته است
- روند طراحی آرم من توسط دیوید آیری
- نقش طراحی در فرایند طراحی توسط شان هاج
برنامه طراحی گرافیک دنیای واقعی
کارت ویزیت مانند بوم مرزهایی دارد. کتاب دارای ابعاد خاص و محدودیت های چاپ فنی است. این نوع محدودیت های عملی و فنی بخش مهمی از تمرین هنر و صنعت طراحی گرافیک است. برای یادگیری در مورد این فن آوری ها و ایجاد دانش خود از طریق پروژه های واقعی تلاش کنید. با داشتن یک پروژه بزرگ که با بودجه چاپ شود ، می توانید چیزهای زیادی در مورد چاپ بیاموزید. همچنین به خاطر داشته باشید که راه حلهای خلاقانه اغلب در محیط های خلاقانه حاوی هدایت می شوند. بخشی از لذت طراحی گرافیک حل مشکلات فنی با راه حل های خلاقانه است.
- کار در محدودیت ها برای دستیابی به طراحی های عالی توسط شان هاج
- تحقیقات اولیه در مقابل کاربردهای کاربردی در طراحی گرافیک توسط مایکل کروگر
4- مطالعه و توسعه پیشرفته را در نظر بگیرید
مطالعه پیشرفته می تواند برای هر طراح مسیرهای مختلفی را طی کند. ممکن است شما به یک زمینه مرتبط علاقه مند شوید و سپس آموزش طراحی گرافیک خود را برای استفاده در آن زمینه قالب بندی کنید. با این حال ، هر طراح گرافیک از مطالعه و برنامه ریزی پیشرفته بهره مند خواهد شد.
البته هیچ محدودیتی برای عمق وجود ندارد که می توانید در مورد هر موضوع طراحی گرافیکی مطالعه کنید. نظریه گرید ، طراحی اطلاعات گرافیکی و برنامه ریزی شغلی تنها مواردی هستند که می توان به آنها توجه کرد. مطمئناً می توانید در سایر مناطق نیز بسیار عمیق تر عمل کنید.

درباره این سایت